ISO 11367:2025

مواصفة قياسية دولية   الإصدار الحالي · اعتمدت بتاريخ ١١ فبراير ٢٠٢٥

Service excellence — Principles and model for public service organizations

ملفات الوثيقة ISO 11367:2025

الإنجليزية 34 صفحات
الإصدار الحالي
74.15 BHD

مجال الوثيقة ISO 11367:2025

This document establishes the principles of public service excellence and gives guidance on a public service excellence model.

This document is applicable to public service organizations that deliver services and aim to provide an outstanding experience to their key stakeholders, such as the society (the citizens) they serve, and other partner organizations for the purpose of delivering excellent service.

الأكثر مبيعاً

GSO 150-2:2013
 
مواصفة قياسية خليجية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني : فترات الصلاحية الاختيارية
BH GSO 150-2:2015
GSO 150-2:2013 
مواصفة قياسية بحرينية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني : فترات الصلاحية الاختيارية
BH GSO 2055-1:2016
GSO 2055-1:2015 
لائحة فنية بحرينية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال
GSO 2055-1:2015
 
لائحة فنية خليجية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال

اعتمدت مؤخراً

ISO 3095:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Railway applications — Acoustics — Measurement of noise emitted by railbound vehicles
ISO 16681:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Ships and marine technology — Pilot transfer arrangements — Ship hull securing equipment
ISO 10280:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Steel and iron — Determination of titanium content — Diantipyrylmethane spectrophotometric method
ISO 37009:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Conflict of interest in organizations — Guidance